Przejdź do treści głównej

Materiały po webinarium portalu ngo.pl: Organizacjo, bądź mocna na FB! [film]

autor(ka): Renata Niecikowska, poradnik.ngo.pl
2016-03-02, 13:28
Jak skutecznie zadbać o treść i wygląd postów na Facebooku? Jak przygotować treść i w jakim czasie ją udostępnić? Z tymi i innymi radami można było zapoznać się na webinarium zorganizowanym przez ngo.pl. Obejrzyj film z nagraniem, skorzystaj z materiałów.

29 lutego 2016 r. spotkaliśmy się z Anną Orzech (prywatnie i zawodowo mocno związana z Internetem, w Fundacji WOŚP zajmuje się szeroko pojętą komunikacją w Internecie i nowymi technologiami). Przedstawiła ona elementy, na które trzeba zwrócić uwagę na FB oraz narzędzia, które są w tym pomocne. Webinarium prowadziła Dorota Kostowska, specjalistka od webinariów.

Nagranie z webinarium

Obejrzyj nagranie. Czas trwania: 01:18:40 h.

00:00 – 3:13 – wstęp, plan merytoryczny spotkania

3:14 – 12:00 – Odbiorca: kim jest odbiorca Twoich działań? (jak stworzyć personę, profil swojego odbiorcy, o czym pamiętać, jakie narzędzia w tym pomogą)

12:01 – 40:25 – Wygląd: zadbaj o wygląd swojej strony na FB (w tym narzędzia, których warto użyć, np. pickmonkey.com, edytujfotke.pl)

40:26 – 55:58 – Treść: jakie treści zaproponować użytkownikom, czyli o czym pisać i w jaki sposób, jakie narzędzia w tym pomogą (np. recite.com)

55:59 – 1:03:26 – Czas: ważny element – kiedy umieszczać posty na FB

01:03:27 – 1:18:40 – Ucz się cały czas! Odpowiedzi na pytania uczestników i zakończenie

Prezentację omawianą na webinarium można też pobrać w pdfie poniżej, w plikach do pobrania.

Tutaj można:


„Pozarządowe Centrum Informacji, Wiedzy i Opinii ngo.pl.” Projekt realizowany w ramach programu Obywatele dla Demokracji, finansowanego z Funduszy EOG.

Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 14 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • nowe technologie
  • PR, promocja, wizerunek
  • profesjonalizacja, podnoszenie kwalifikacji