Przejdź do treści głównej

SCWO: Dane osobowe w organizacji. Najważniejsze zmiany w 2018 r. [WEBINARIUM]

autor(ka): Renata Niecikowska, poradnik.ngo.pl
2017-10-01, 10:35
bezpłatne
archiwalne
Jakie zmiany czekają nas w ochronie danych osobowych? O co powinny zadbać organizacje? 11 października o godzinie 11.00 zapraszamy na kolejne webinarium portalu ngo.pl. Tym razem na warsztat bierzemy zmiany, jakie zajdą w danych osobowych w maju 2018 r. A są naprawdę znaczące! Zapisz się już dziś, skorzystaj i przygotuj się do zmian.

Uczestnicy webinarium:

  • dowiedzą się, jakie akty prawne zaczną obowiązywać w maju 2018 r. i co to oznacza;
  • przyjrzą się zmianom w definicjach związanych z danymi osobowymi;
  • dowiedzą się, co zmieni się w zakresie przetwarzania danych i udzielanych zgodach;
  • usłyszą, jakie zmiany zajdą w zakresie obowiązków rejestracyjnych zbiorów danych oraz możliwych kar;
  • będą mieli możliwość zadania ekspertom pytań.

Zapraszamy na webinarium portalu ngo.pl 11 października (środa) w godz. 11.00-12.15.

Naszymi ekspertami podczas webinarium będą Gniewosz Marciniak i Michał Kucia z Fundacji FORCE oraz SARE S.A.

Gniewosz Marciniak – absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od stycznia 2016 r. prawnik w spółkach grupy kapitałowej SARE oraz Fundacji FORCE zajmującej się zagadnieniami z zakresu komunikacji elektronicznej i ochrony danych osobowych. Zainteresowany nowymi technologiami oraz związaną z nimi legislaturą.

Michał Kucia – absolwent Wydziału Informatyki i Komunikacji na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Od tego roku Project Manager SAREhub, innowacyjnego rozwiązania typu marketing automation oraz specjalista do spraw ochrony danych osobowych w SARE. Zainteresowany reżyserią filmów i audytem informatycznym.

Webinarium poprowadzi Małgorzata Dąbrowska – specjalistka ds. webinariów, konsultantka w firmie Dimpact.

Już dziś zachęcamy do rejestracji:

  1. Kliknij link: https://ngopl.clickmeeting.pl/dane-osobowe-w-ngo-najwazniejsze-zmiany-w-2018-r/register i podaj swoje imię, nazwisko oraz adres e-mail.

  2. Na podany e-mail otrzymasz potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do naszego webinarium. W dniu webinarium kliknij link lub zielone hasło „dołącz” z powyższego e-maila.

Zachęcamy do dołączenia do webinarium kwadrans przed jego rozpoczęciem. Przeprowadzimy wówczas „rozgrzewkę”, podczas której wyjaśnimy zasady korzystania z platformy ClickMeeting (np. w jaki sposób korzystać z czatu, jak rozwiązać problemy z dźwiękiem). Będzie to również okazja, by sprawdzić ustawienia dźwięku w komputerze lub w słuchawkach.

Uwaga: Liczba miejsc podczas webinarium jest ograniczonamoże wziąć w nim udział maksymalnie 100 osób. Decyduje kolejność logowania do pokoju webinaryjnego w dniu webinarium – osoba logująca się jako 101 nie będzie już miała możliwości udziału. Data rejestracji nie ma więc związku z liczbą miejsc.

Jakiego sprzętu potrzebujesz, by wziąć udział w webinarium?

  • Do udziału w webinarium wystarczy komputer z dostępem do Internetu.
  • Nie potrzebujesz żadnego specjalnego oprogramowania. Potrzebna będzie Ci jedynie aktualna i bezpłatna wersja programu Adobe® Flash® Player 11.3 (link tutaj: https://get.adobe.com/pl/flashplayer/)
  • Jeśli korzystasz z systemu operacyjnego Linuks, to warunkiem udziału w webinarium jest to, że masz zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki Google Chrome, która ma wbudowany Flash.
  • Jeśli do udziału w webinarium chcesz wykorzystać tablet lub smartfon, zainstaluj bezpłatną aplikację:

    App Store: https://itunes.apple.com/us/app/clickmeeting-online-meetings/id503160300?ls=1&mt=8
    Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.implix.clickmeetingmobile

    Dołączając do webinarium na urządzeniu mobilnym, podaj numer ID, który znajduje się w Twoim mailu potwierdzającym rejestrację.
  • Jeśli korzystasz ze Skype'a, koniecznie wyloguj się na czas udziału w webinarium, gdyż może to być przyczyną zakłóceń w odbiorze.

Serdecznie zapraszamy!

***

Wydarzenie organizowane jest w ramach Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych, współfinansowanego ze środków m.st. Warszawy.

Stołeczne Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych to system bezpłatnego wsparcia dla organizacji pozarządowych działających na rzecz Warszawy i osób w niej mieszkających. Zobacz pełną ofertę na warszawa.ngo.pl/scwo.

Bądź na bieżąco z wydarzeniami SCWO:



Poznaj ofertę SCWO: warszawa.ngo.pl/scwo



Źródło: inf. własna (ngo.pl)
Data wydarzenia: 2017-10-11
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 2 0

Skomentuj

KOMENTARZE

  • [+] Rozwiń komentarz Nie mogłem uczestniczyć w pełni w szkoleniu, bo zawiesił się obraz przez co nie mogłem zadać ważnego pytania ~Andrzej Niewieczerzał 11.10.2017, 12:07 Witam, zarejestrowałem się na webinarium i zalogowałem się, ale po około 20 minutach obraz się zawiesił (zamroził), a chciałem zadać pytanie ważne dla fundacji, która powstała miesiąc temu. Zadam tutaj pytanie, może tak uzyskam odpowiedź. Jestem jednym z fundatorów i prezesem nowo-powstałej fundacji przed miesiącem. Nie prowadzimy działalności gospodarczej, a jedynie działalność odpłatną i nieodpłatną. Na start naszej fundacji pozyskaliśmy grant, dzięki czemu możemy dokupić kilka potrzebnych rzeczy (laptop, drukarkę z tych środków już mamy). Zastanawiamy się nad zakupem sejfu. Czy zmiany w ochronie danych osobowych wymagają jego posiadania? Pytam o to, ponieważ fundacja mieści się i jakiś czas będzie się mieściła w domu rodzinnym. Proszę o odpowiedź. ODPOWIEDZ
  • [+] Rozwiń komentarz materiał z webinarium ~Justyna 06.10.2017, 02:28 Czy materiał z webinarium będzie dostępny bezpłatnie w późniejszym czasie? ODPOWIEDZ

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • dane osobowe