Przejdź do treści głównej

Adresy do doręczeń. Zgłoś dodatkowe dane do KRS [infografika]

autor(ka): Helena Romanowska, poradnik.ngo.pl
2018-05-09, 06:04
Obowiązek zgłaszania dodatkowych danych do Krajowego Rejestru Sądowego, czyli ADRESÓW do doręczeń członków zarządu, to obok elektronicznych sprawozdań finansowych kolejna nowość wynikająca ze zmian w ustawie o Krajowym Rejestrze Sądowym. Zmiany te nastąpiły w marcu 2018 r. Pomagamy je poznać.

Od marca 2018 roku organizacje pozarządowe do wniosku o wpis do KRS muszą załączać adresy do doręczeń członków zarządu oraz likwidatorów, jeśli podmiot jest likwidowany.

Każda organizacja ma też obowiązek uzupełnić dane o adresy do doręczeń, najlepiej wraz ze zgłaszaniem pierwszych zmian do KRS.

polecamy: Zgłaszanie zmian do KRSSprawozdanie finansowe do KRS w formie elektronicznej

 


zobacz też:

 


Jak przestrzegać prawa w NGO, jakie przepisy są ważne dla NGO – dowiesz się w serwisie poradnik.ngo.pl.


Poznaj ofertę SCWO: warszawa.ngo.pl/scwo



Źródło: inf. własna (poradnik.ngo.pl)
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 4 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • formularze
  • KRS
  • obowiązki
  • organizacje pozarządowe
  • prawo
  • władze organizacji
  • zarząd
  • zarządzanie
  • zarządzanie