Artykuł poradniczy
Adresy do doręczeń. Zgłoś dodatkowe dane do KRS
Obowiązek zgłaszania dodatkowych danych do Krajowego Rejestru Sądowego, czyli ADRESÓW do doręczeń członków zarządu, to obok elektronicznych sprawozdań finansowych kolejna nowość wynikająca ze zmian w ustawie o Krajowym Rejestrze Sądowym. Zmiany te nastąpiły w marcu 2018 r. Pomagamy je poznać.
Od marca 2018 roku organizacje pozarządowe do wniosku o wpis do KRS muszą załączać adresy do doręczeń członków zarządu oraz likwidatorów, jeśli podmiot jest likwidowany.
Każda organizacja ma też obowiązek uzupełnić dane o adresy do doręczeń, najlepiej wraz ze zgłaszaniem pierwszych zmian do KRS.
zobacz też:
Jak przestrzegać prawa w NGO, jakie przepisy są ważne dla NGO – dowiesz się w serwisie poradnik.ngo.pl.
Pobierz
-
Infografika adresy do doręczeń
doc ・24.06 kB
-
Infografika adresy do doręczeń (wersja do wydruku)
pdf ・1.48 MB
Źródło: inf. własna (poradnik.ngo.pl)
Skorzystaj ze Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych
(22) 828 91 23