Przejdź do treści głównej

Jak pisać, żeby nas czytali? Materiały po webinarium portalu ngo.pl [film]

23 marca 2016 r. spotkaliśmy się z Dorotą Setniewską, która odpowiada za działania promocyjne portalu ngo.pl i kontakty z mediami.

Podczas pierwszej części uczestnicy webinarium mogli dowiedzieć się, jak tworzyć ciekawe i przykuwające uwagę informacje o tym, co robi organizacja. W drugiej części - o tym, jak dodawać informacje do ngo.pl i wykorzystać portal jako narzędzie promocji. Webinarium prowadziła Dorota Kostowska, specjalistka od webinariów.

Nagranie z webinarium

Obejrzyj nagranie. Czas trwania: 01:11:52 h.

00:00 – 5:00 – Wstęp, dlaczego warto pisać o swojej organizacji, informować, co robi

5:01 – 40:09 – Praktyczne wskazówki – jak pisać informacje, które będą chętnie czytane (zalety i wady formy pisemnej informacji, na jakie pytania powinna odpowiadać informacja, dlaczego ważny jest tytuł i lead, dlaczego ważne jest zdjęcie)

40:10 – 55.22 – Dodawanie informacji na ngo.pl (korzystanie z moje.ngo.pl, o newsletterze ngo.pl)

55:23 – 01:11:52 – Odpowiedzi na pytania uczestników i zakończenie

Tutaj można obejrzeć prezentację w slideshare: http://www.slideshare.net/ngopl/ngopl-jak-pisa-eby-nas-czytali

Prezentację omawianą na webinarium można też pobrać w pdfie.

***

W przypadku pytań w kontekście praw autorskich, związanych z wykorzystaniem zdjęć, przeczytaj: 

Wyraź opinię 0 0