Publikacja „Nie zostawaj w tyle! Jak wykorzystywać media społecznościowe do promocji i komunikacji działań NGO"
autor(ka): Natalia Klorek
Wasza organizacja chciałaby zaistnieć w mediach społecznościowych, ale nie wiecie, od czego zacząć? Działacie już w wirtualnej rzeczywistości, ale chcielibyście uporządkować wiedzę na temat tego, jak wykorzystać nowe media do nagłaśniania działań Waszej fundacji lub stowarzyszenia? Przeczytajcie publikację SCWO „Nie zostawaj w tyle! Jak wykorzystywać media społecznościowe do promocji i komunikacji działań NGO".

DOWIEDZCIE SIĘ, JAK PROMOWAĆ NGO

Dzięki bezpłatnej publikacji Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych dowiecie się, jak promować stowarzyszenia i fundacje w mediach społecznościowych. Znajdziecie w niej m.in.:

► porady, jak opracować strategię komunikacyjną organizacji pozarządowej,

► praktyczne wskazówki dotyczące tego, jak tworzyć interesujące i angażujące treści na Facebooku, Instagramie i Twitterze,

► narzędzia przydatne w samodzielnym tworzeniu treści na portalach społecznościowych,

► informacje, jak zadbać o spójność pomiędzy różnymi kanałami promocji w mediach społecznościowych.

O AUTORCE

Olimpia Jenczek – specjalistka do spraw kreowania wizerunku w sieci. Uwielbia robić to, co kocha. Kiedyś współpraca z organizacjami pozarządowymi wypełniała jej życie po pracy, dziś jest ważnym elementem dnia codziennego. Zawodowo zajmuje się komunikacją i kreowaniem wizerunku w mediach społecznościowych – zarówno marek komercyjnych, jaki i organizacji pozarządowych. Aby nie przyrosnąć do komputera, prowadzi szkolenia dla NGO z zakresu promocji w sieci. Dzięki tej części życia zawodowego jeszcze lepiej poznaje świat trzeciego sektora.

GDZIE MOŻNA ZNALEŹĆ PUBLIKACJĘ?

Publikacja „Nie zostawaj w tyle! Jak wykorzystywać media społecznościowe do promocji i komunikacji działań NGO" jest dostępna do przeczytania on-line i do pobrania w wersji pdf​ na stronie warszawa.ngo.pl/scwo-publikacje.​

Śledźcie nasz profil na Facebooku, gdzie wkrótce napiszemy, jak zdobyć wersję papierową.

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W NGO 

Jeśli jesteście zainteresowani tym, jak promować NGO w mediach społecznościowych, obejrzyjcie także nagrania z webinariów Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych: 

► "Jak używać rysunku, by lepiej się komunikować"

► "Komunikacja na Instagramie i Twitterze"

► "Komunikacja na Facebooku"

► "Podstawy Social Media".

Nagrania webinariów SCWO dla organizacji pozarządowych znajdziecie na warszawa.ngo.pl/webinaria.

O STOŁECZNYM CENTRUM WSPIERANIA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH

Stołeczne Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych to system bezplatnego wsparcia dla fundacji i stowarzyszeń, działających na rzecz Warszawy i osób w niej mieszkających. Do korzystania z SCWO zapraszamy nowo powstałe organizacje, te z dłuższym stażem, jak i osoby, które planują dopiero założenie organizacji pozarządowej.

Oferta SCWO obejmuje m.in. bezpłatne szkolenia dla NGO, indywidualne konsultacje dotyczące tego, jak założyć i prowadzić fundację oraz stowarzyszenie, porady księgowo-prawne, bezpłatne sale szkoleniowe dla NGO w Warszawie, webinaria oraz roczne cykle edukacyjne.


​Publikacja „Nie zostawaj w tyle! Jak wykorzystywać media społecznościowe do promocji i komunikacji działań NGO" została wydana w związku z wydarzeniem „ZNAMY ZMIANY – o nowych zasadach i narzędziach współpracy organizacji z miastem", zorganizowanym przez Stołeczne Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych 22 listopada 2017 w Centrum Kreatywności Targowa.​

 

źródło: inf. własna [warszawa.ngo.pl]
data publikacji: 2018-01-08
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!