Przejdź do treści głównej

SCWO: Materiały po webinarium portalu ngo.pl: Content marketing w działaniach NGO [film]

autor(ka): Renata Niecikowska, poradnik.ngo.pl
2016-05-06, 12:27
Czym jest marketing treści i jak warto wykorzystać go w organizacji pozarządowej? Jakie narzędzia pomogą w tworzeniu ciekawych, wartościowych dla użytkowników materiałów? Z solidną porcją wiedzy na ten temat można było zapoznać się na webinarium ngo.pl. Obejrzyj film z nagraniem, skorzystaj z materiałów.

27 kwietnia 2016 r. spotkaliśmy się z Anią Orzech, która opowiedziała o tym, czym jest content marketing (marketing treści) i jakie może mieć formy. Uczestnicy mogli też zapoznać się z ciekawymi przykładami wykorzystania content marketingu w polskich organizacjach pozarządowych.

Nagranie z webinarium

Obejrzyj nagranie. Czas trwania: 01:29 h.

00:00 – 1:53 – Dzisiaj porozmawiamy o… - wprowadzenie do tematu

1:54 – 13:56 – Czym jest content marketing – to sztuka rozumienia i zaspokojenia potrzeb klienta poprzez dostarczenie mu wartościowych treści; czy marketing treści jest dla każdej organizacji? cele organizacji a potrzeby użytkowników

13:57 – 29:15 – Formy content marketingu – całe bogactwo: blog, wykres, poradnik, ebook, infografiki, prezentacje, podcasty, kuratela treści itd.; dystrybucja treści; włącz użytkowników w tworzenie treści

29:16 – 1:14:56 Jak to robimy w #nonprofitPL – garść ciekawych przykładów, z jakich narzędzi można skorzystać przy tworzeniu wartościowych dla użytkowników treści

1:14:57 – 01:29:22 – Odpowiedzi na pytania uczestników i zakończenie

Prezentację omawianą na webinarium można też pobrać w pdfie poniżej, w plikach do pobrania.

Tutaj można obejrzeć prezentację w slideshare: http://www.slideshare.net/ngopl/content-marketing-prezentacjamaterialpowebinarium

Pliki do pobrania: Materiał dodatkowy - zestaw przydatnych linków o content marketingu



Poznaj ofertę SCWO: warszawa.ngo.pl/scwo



Źródło: inf. własna (poradnik.ngo.pl)
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 5 0

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • nowe technologie
  • PR, promocja, wizerunek