Przejdź do treści głównej

Przychodzi sponsor do organizacji [infografika]

autor(ka): Renata Niecikowska, poradnik.ngo.pl
2016-09-15, 03:09
Darowizna to pieniądze lub rzeczy, które ktoś bezinteresownie przekazuje organizacji. Za sponsoringiem/reklamą stoi wzajemność świadczeń – firma daje coś organizacji, a ona zobowiązuje się np. zamieścić ich logo na swojej stronie internetowej. Nie myl sponsoringu z darowizną – to nie to samo!

Obejrzyj naszą infografikę!

Więcej o:

***

Poniżej (Pliki do pobrania) można znaleźć infografikę w formacie A4 do wydruku oraz opis infografiki w formacie pdf/txt (dla osób niewidzących, niedowidzących).


Jak przestrzegać prawa w NGO, jakie przepisy są ważne dla NGO – dowiesz się w serwisie poradnik.ngo.pl.

Projekt „Stołeczne Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych” jest współfinansowany przez Miasto Stołeczne Warszawa.


Źródło: inf. własna (poradnik.ngo.pl)
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!
Wyraź opinię 9 1

Skomentuj

KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy

Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

  • działalność gospodarcza
  • fundusze, fundraising, finansowanie
  • organizacje pozarządowe
  • prawo
  • sponsoring
  • umowy
  • władze organizacji
  • współpraca z biznesem