Używasz nowego ngo.pl Widzisz błąd lub chcesz się podzielić z nami swoją opinią? Pisz na adres redakcja@portal.ngo.pl

Współpraca NGO z biznesem (CSR)

Współpraca organizacji pozarządowych z firmami jest korzystna dla obu stron. Dlaczego warto i jak nawiązywać współpracę z firmami?

Co to jest CSR?

Społeczna odpowiedzialność biznesu (ang. Corporate Social Resposibility – CSR).

Odpowiedzialny biznes to dobrowolna strategia uwzględniająca społeczne, etyczne i ekologiczne aspekty w działalności gospodarczej oraz w kontaktach z interesariuszami (z pracownikami, z klientami, akcjonariuszami, dostawcami, społecznością lokalną).

To wkład biznesu w realizację polityki zrównoważonego rozwoju gospodarczego oraz taki sposób prowadzenia firmy, w którym celem priorytetowym jest osiągnięcie równowagi między jej efektywnością i dochodowością a interesem społecznym (www.odpowiedzialnybiznes.pl).

Dlaczego warto współpracować z biznesem?

Jakie korzyści może odnieść organizacja pozarządowa ze współpracy z firmami? Czy są to tylko profity finansowe?

Korzyści ze współpracy NGO z biznesem

Jak organizacja pozarządowa nawiązuje współpracę z firmą?

Coraz więcej NGO-sów współpracuje lub myśli o współpracy z firmami. Nieliczne organizacje mogą liczyć, że biznes zgłosi się do nich sam. To do NGO należy zazwyczaj pierwszy ruch.

Jak nawiązać współpracę z biznesem?

W jaki sposób organizacja pozarządowa może współpracować z biznesem?

Relacje NGO-sów z firmami to korzyści dla obu stron. Są różne sposoby, żeby dobrze spożytkować współpracę. Sprawdź czy znacz wszystkie!

Katalog pomysłów i sposobów na współpracę NGO z firmą