Poradnik - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Wszystko o działalności odpłatnej w jednym miejscu! Kup kurs online "Jak NGO może sprzedawać produkty i usługi"

Promocja i współpraca NGO z mediami

Dowiedz się jak w NGO-sach "robić" promocję czyli działania podejmowane po to, aby przekazać ludziom w otoczeniu, co robi Wasza organizacja i zachęcić ich do korzystania, włączenia się, wspierania Was. Poznaj sposoby, dzięki którym w mediach pojawią się informacje, dotyczące aktywności Twojej fundacji lub stowarzyszenia.

Czym jest promocja

Po co organizacji pozarządowej promocja? Jak definiujemy promocję i jak w tej definicji ma się odnaleźć organizacja pozarządowa? Zastanów się dlaczego w ogóle Twoja organizacja prowadzi działania promocyjne - lub dlaczego powinna zacząć je prowadzić. Zaczynacie swoją przygodę z promocją lub chcecie ugruntować wiedzę zdobytą wcześniej w praktycznych działaniach? Przeczytajcie koniecznie!

Promocja czyli co... Definicja. Co i po co promujemy

Reklama

Odbiorcy, przekaz i narzędzia promocji

Poznaj swoich odbiorców - odbiorców promocji. Zgłębiaj tajniki tworzenia przekazu promocyjnego. Poznaj narzędzia promocji!

Do kogo, czyli odbiorcy promocji

O czym, czyli przekaz promocyjny

Jak, czyli narzędzia promocji

Promocja dla początkujących NGO. Od czego zacząć? [film]

Od czego zacząć myślenie o promocji Twojej fundacji lub stowarzyszenia? Jak przygotować się do promowania działań? Z jakich form może skorzystać każda organizacja? Dowiedz się z nagrania webinarium ngo.pl i SCWO "Jak promować początkującą organizacją pozarządową?".

Zarządzanie promocją

Naucz się "robić" promocję. Sprawdź jak nią zarządzać, jak ją planować, zdobywać na nią środki i sprawdzać jak działa.

Zarządzanie promocją w organizacji

Jak zarządzać promocją NGO i skąd brać na nią pieniądze? [film]

Media czyli co?

Poznaj media - naucz się je rozróżniać i wykorzystywać zgodnie z ich charakterem. Nie każda informacja o Twojej NGO zainteresuje ogólnopolski dziennik czy dużą stację telewizyjną. Wybieraj z głową i kieruj komunikaty tam, gdzie jest szansa, że wzbudzą zainteresowanie.

Media, czyli z kim współpracować? Co to są media?

Zobacz nagranie #ngoplLIVE: Jak budować wizerunek organizacji pozarządowej? [film]

Aktywność fundacji i stowarzyszeń dociera nie tylko do ich podopiecznych czy sympatyków – dostrzegają ją również „zwyczajne” osoby, instytucje, niekiedy media. Wizerunek organizacji pozarządowej ma wpływ na powodzenie jej działań, szanse na pozyskanie środków, przychylność władz lokalnych i darczyńców. Dlatego wizerunek warto budować świadomie.

Obejrzyj też: Jak trafić na pierwsze strony gazet? Relacje z mediami w NGO. Materiały po webinarium portalu ngo.pl [film]

Po co NGO media?

Czy na pewno potrzebujemy kontaktów z dziennikarzami i dziennikarkami? W większości przypadków tak, ale trzeba dobrze przemyśleć, jaki jest cel naszych kontaktów z mediami i co chcemy dzięki nim osiągnąć.

Po co organizacja współpracuje z mediami?

O czym pamiętać współpracując z mediami

Warto poznać podstawowe zasady kontaktów z dziennikarzami. Ułatwi to nam pracę, zaoszczędzi czasu, ale też pomoże uniknąć rozczarowań.

O czym pamiętać podczas współpracy z mediami?

Współpraca z mediami - dowiedz się jak

Tu znajdziesz praktyczne podpowiedzi w bardzo konkretnych sprawach. Np. kiedy, po co i jak zorganizować konferencję prasowa. Jak tworzyć informację prasową (i w ogóle dobrą informację). Jak zachować się podczas wywiadu i inne.

Jak organizacja pozarządowa może współpracować z mediami?

Reklama

Przeczytaj też

  • Film

  • wideo serwisu poradnik.ngo.pl

  • webinaria NGO.pl

  • Promocja, media społecznościowe

  • Promocja, media społecznościowe