Dowiedz się jak w NGO-sach "robić" promocję czyli działania podejmowane po to, aby przekazać ludziom w otoczeniu, co robi Wasza organizacja i zachęcić ich do korzystania, włączenia się, wspierania Was. Poznaj sposoby, dzięki którym w mediach pojawią się informacje, dotyczące aktywności Twojej fundacji lub stowarzyszenia.
Czym jest promocja
Po co organizacji pozarządowej promocja? Jak definiujemy promocję i jak w tej definicji ma się odnaleźć organizacja pozarządowa? Zastanów się dlaczego w ogóle Twoja organizacja prowadzi działania promocyjne - lub dlaczego powinna zacząć je prowadzić. Zaczynacie swoją przygodę z promocją lub chcecie ugruntować wiedzę zdobytą wcześniej w praktycznych działaniach? Przeczytajcie koniecznie!
Odbiorcy, przekaz i narzędzia promocji
Poznaj swoich odbiorców - odbiorców promocji. Zgłębiaj tajniki tworzenia przekazu promocyjnego. Poznaj narzędzia promocji!
Do kogo, czyli odbiorcy promocji
Promocja dla początkujących NGO. Od czego zacząć? [film]
Od czego zacząć myślenie o promocji Twojej fundacji lub stowarzyszenia? Jak przygotować się do promowania działań? Z jakich form może skorzystać każda organizacja? Dowiedz się z nagrania webinarium ngo.pl i SCWO "Jak promować początkującą organizacją pozarządową?".
Zarządzanie promocją
Naucz się "robić" promocję. Sprawdź jak nią zarządzać, jak ją planować, zdobywać na nią środki i sprawdzać jak działa.
Jak zarządzać promocją NGO i skąd brać na nią pieniądze? [film]
Media czyli co?
Poznaj media - naucz się je rozróżniać i wykorzystywać zgodnie z ich charakterem. Nie każda informacja o Twojej NGO zainteresuje ogólnopolski dziennik czy dużą stację telewizyjną. Wybieraj z głową i kieruj komunikaty tam, gdzie jest szansa, że wzbudzą zainteresowanie.
Zobacz nagranie #ngoplLIVE: Jak budować wizerunek organizacji pozarządowej? [film]
Aktywność fundacji i stowarzyszeń dociera nie tylko do ich podopiecznych czy sympatyków – dostrzegają ją również „zwyczajne” osoby, instytucje, niekiedy media. Wizerunek organizacji pozarządowej ma wpływ na powodzenie jej działań, szanse na pozyskanie środków, przychylność władz lokalnych i darczyńców. Dlatego wizerunek warto budować świadomie.
Obejrzyj też: Jak trafić na pierwsze strony gazet? Relacje z mediami w NGO. Materiały po webinarium portalu ngo.pl [film]
Po co NGO media?
Czy na pewno potrzebujemy kontaktów z dziennikarzami i dziennikarkami? W większości przypadków tak, ale trzeba dobrze przemyśleć, jaki jest cel naszych kontaktów z mediami i co chcemy dzięki nim osiągnąć.
O czym pamiętać współpracując z mediami
Warto poznać podstawowe zasady kontaktów z dziennikarzami. Ułatwi to nam pracę, zaoszczędzi czasu, ale też pomoże uniknąć rozczarowań.
Współpraca z mediami - dowiedz się jak
Tu znajdziesz praktyczne podpowiedzi w bardzo konkretnych sprawach. Np. kiedy, po co i jak zorganizować konferencję prasowa. Jak tworzyć informację prasową (i w ogóle dobrą informację). Jak zachować się podczas wywiadu i inne.
Strona internetowa (www) organizacji
Strona www służy prezentacji informacji o działalności stowarzyszenia, fundacji (w postaci treści, zdjęć, grafik, filmów, plików). Dlaczego organizacja pozarządowa powinna mieć stronę www? Co koniecznie umieścić na NASZEJ stronie? Dlaczego trzeba aktualizować strony?
Strona internetowa (www) organizacji - o co na niej zadbać od strony formalnej
Promocja, media społecznościowe
Film
#ngoplLIVE
wideo serwisu poradnik.ngo.pl
webinaria NGO.pl
Promocja, media społecznościowe
Clubhouse, TikTok, Pinterest. Jak wykorzystać w komunikacji NGO? Materiały po webinarium SCWO [film]
webinaria NGO.pl
Promocja, media społecznościowe
Promocja, media społecznościowe
webinaria NGO.pl
webinaria NGO.pl
webinaria NGO.pl
Promocja, media społecznościowe
webinaria NGO.pl
Technologie
Finansowanie
fundraising