Poradnik - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Nie znalazłeś/-łaś w poradnik.ngo.pl odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz info@ngo.pl, zadzwoń 22 828 91 21, pon.-pt. g. 9-13

Promocja i współpraca NGO z mediami

Dowiedz się jak w NGO-sach "robić" promocję czyli działania podejmowane po to, aby przekazać ludziom w otoczeniu, co robi Wasza organizacja i zachęcić ich do korzystania, włączenia się, wspierania Was. Poznaj sposoby, dzięki którym w mediach pojawią się informacje, dotyczące aktywności Twojej fundacji lub stowarzyszenia.

Czym jest promocja

Po co organizacji pozarządowej promocja? Jak definiujemy promocję i jak w tej definicji ma się odnaleźć organizacja pozarządowa? Zastanów się dlaczego w ogóle Twoja organizacja prowadzi działania promocyjne - lub dlaczego powinna zacząć je prowadzić. Zaczynacie swoją przygodę z promocją lub chcecie ugruntować wiedzę zdobytą wcześniej w praktycznych działaniach? Przeczytajcie koniecznie!

Promocja czyli co... Definicja. Co i po co promujemy

Reklama

Odbiorcy, przekaz i narzędzia promocji

Poznaj swoich odbiorców - odbiorców promocji. Zgłębiaj tajniki tworzenia przekazu promocyjnego. Poznaj narzędzia promocji!

Do kogo, czyli odbiorcy promocji

O czym, czyli przekaz promocyjny

Jak, czyli narzędzia promocji

Promocja dla początkujących NGO. Od czego zacząć? [film]

Od czego zacząć myślenie o promocji Twojej fundacji lub stowarzyszenia? Jak przygotować się do promowania działań? Z jakich form może skorzystać każda organizacja? Dowiedz się z nagrania webinarium ngo.pl i SCWO "Jak promować początkującą organizacją pozarządową?".

Zarządzanie promocją

Naucz się "robić" promocję. Sprawdź jak nią zarządzać, jak ją planować, zdobywać na nią środki i sprawdzać jak działa.

Zarządzanie promocją w organizacji

Jak zarządzać promocją NGO i skąd brać na nią pieniądze? [film]

Media czyli co?

Poznaj media - naucz się je rozróżniać i wykorzystywać zgodnie z ich charakterem. Nie każda informacja o Twojej NGO zainteresuje ogólnopolski dziennik czy dużą stację telewizyjną. Wybieraj z głową i kieruj komunikaty tam, gdzie jest szansa, że wzbudzą zainteresowanie.

Media, czyli z kim współpracować? Co to są media?

Zobacz nagranie #ngoplLIVE: Jak budować wizerunek organizacji pozarządowej? [film]

Aktywność fundacji i stowarzyszeń dociera nie tylko do ich podopiecznych czy sympatyków – dostrzegają ją również „zwyczajne” osoby, instytucje, niekiedy media. Wizerunek organizacji pozarządowej ma wpływ na powodzenie jej działań, szanse na pozyskanie środków, przychylność władz lokalnych i darczyńców. Dlatego wizerunek warto budować świadomie.

Obejrzyj też: Jak trafić na pierwsze strony gazet? Relacje z mediami w NGO. Materiały po webinarium portalu ngo.pl [film]

Po co NGO media?

Czy na pewno potrzebujemy kontaktów z dziennikarzami i dziennikarkami? W większości przypadków tak, ale trzeba dobrze przemyśleć, jaki jest cel naszych kontaktów z mediami i co chcemy dzięki nim osiągnąć.

Po co organizacja współpracuje z mediami?

O czym pamiętać współpracując z mediami

Warto poznać podstawowe zasady kontaktów z dziennikarzami. Ułatwi to nam pracę, zaoszczędzi czasu, ale też pomoże uniknąć rozczarowań.

O czym pamiętać podczas współpracy z mediami?

Współpraca z mediami - dowiedz się jak

Tu znajdziesz praktyczne podpowiedzi w bardzo konkretnych sprawach. Np. kiedy, po co i jak zorganizować konferencję prasowa. Jak tworzyć informację prasową (i w ogóle dobrą informację). Jak zachować się podczas wywiadu i inne.

Jak organizacja pozarządowa może współpracować z mediami?

Strona internetowa (www) organizacji

Strona www służy prezentacji informacji o działalności stowarzyszenia, fundacji (w postaci treści, zdjęć, grafik, filmów, plików). Dlaczego organizacja pozarządowa powinna mieć stronę www? Co koniecznie umieścić na NASZEJ stronie? Dlaczego trzeba aktualizować strony?

Strona internetowa (www) organizacji - o co na niej zadbać od strony formalnej

Reklama

Przeczytaj też

  • Redakcja ngo.pl

    Promocja, media społecznościowe

  • Film

  • wideo serwisu poradnik.ngo.pl

  • webinaria NGO.pl

  • Promocja, media społecznościowe

  • Promocja, media społecznościowe

  • Redakcja ngo.pl

    Promocja, media społecznościowe

  • webinaria NGO.pl

  • Promocja, media społecznościowe

  • webinaria NGO.pl

  • Technologie

  • Maria „Maya" Olszewska dla ngo.pl

    fundraising