Sprawdź jakie dokumenty musisz przygotować, żeby zatwierdzić sprawozdanie finansowe w fundacji.
Dokumenty potrzebne do zatwierdzenia sprawozdania
Dokumenty z zebrania rady fundacji dotyczące zatwierdzenia sprawozdania. Podajemy różne przykłady uchwał związane z ujemnym bądź dodatnim wynikiem finansowym oraz z decyzją o jego przeznaczeniu:
- protokół z zebrania rady fundacji - kliknij tutaj
- uchwała rady fundacji o zatwierdzeniu sprawozdania finansowego i przeznaczeniu dodatniego wyniku finansowego na rok następny - kliknij tutaj
- uchwała rady fundacji o zatwierdzeniu sprawozdania finansowego i przeznaczeniu dodatniego wyniku finansowego na rok następny oraz na fundusz statutowy - kliknij tutaj
- uchwała rady fundacji o zatwierdzeniu sprawozdania finansowego i pokryciu straty w przyszłych latach - kliknij tutaj
-
- Finanse
- Księgowość i podatki
- Ludzie w organizacji
- Okres przechowywania dokumentów z DANYMI OSOBOWYMI. RODO i inne przepisy
- Jakie są terminy składania deklaracji miesięcznych do Urzędu Skarbowego?
- Jakie obowiązki ma pracodawca wobec ZUS?
- Czy i jakie obowiązki sprawozdawcze mają stowarzyszenie/fundacje wobec GUS?
-
Sprawozdanie finansowe organizacji pozarządowej (po raz pierwszy do sprawozdań za 2017 r.)
-
Sprawozdanie z działalności fundacji i sprawozdania merytoryczne innych organizacji
-
Uchwały i oświadczenia - załączniki do wniosku o nadanie statusu OPP
-
Protokoły, uchwały - zatwierdzenie sprawozdania finansowego stowarzyszenia
-
Protokoły, uchwały - działalność gospodarcza (na przykładzie stowarzyszenia)
-
Protokoły, uchwały - zatwierdzenie sprawozdania finansowego fundacji (tu jesteś)